Vilkår og Betingelser
ORDERS - VILKÅR FOR BETINGELSER - OG HVORDAN SKAL TILBAGE
Vores håb er, at det altid vil være nemt at bestille fra os, og også at få levering og sen betaling på forhånd for et af vores konti. Det skal også være nemt, hvis du vil returnere eller udskifte et produkt af en eller anden grund. Vores idé er, at ingen skal have en ergonomisk enhed, der ikke virker. Hvis det er forkert, vil vi gerne sørge for, at du får de rigtige værktøjer eller bog hurtigst muligt.
Vi håber du finder oplysninger nedenfor under de mest almindelige spørgsmål.
Hvis du ikke har et svar på et spørgsmål, kan du altid kontakte os
telefon 08-770 25 00 eller e-mail info@scanergo.se
Sådan bestiller du
Du kan bestille ordren her i vores e-shop, hvor du kan
få 10% rabat på vores forbrugerpriser.
Du kan også
Fax din ordre på 08-770 2570
Email på info@scanergo.se
Indtast derefter dit navn, adresse, telefonnummer og hvad du ønsker at bestille, helst med artikelnummer.
Du kan også ringe til 08-770 25 00
(Hvis vi ikke kan svare på telefonen, skal du forlade en besked, og vi kommer tilbage så hurtigt som muligt)
Betaling i restance mod faktura
En faktura er vedlagt leveringen, medmindre du har angivet forskellige fragt- og fakturaadresser.
Fakturaen skal betales senest 10 dage fra fakturadato til vores Bank eller Plusgiro som vist på fakturaen. Der er ingen faktura gebyr. Og når vi ikke sender til Porto, betaler du ikke Postens ekstra omkostninger for dette.
Leveringsbetingelser - Omkostninger ved porto eller selskabspakke
Et fragtgebyr tilføjes, der afhænger af pakkenes størrelse og vægt. Mindre forsendelser med individuelle produkter sendt af anbefalet post, som vil blive afhentet på dit nærmeste postleveringssted. Du får så en Avi, som du bringer den sammen med et ID-dokument. Alle vores forsendelser kommer fra vores egen produktion i Tallinn-Estland, som kan forekomme på Avin. Den nøjagtige portokostnad er vist i vores e-shop.
Hvordan sender jeg en ordre som gave / til en anden forsendelsesadresse?
Det er nemt at give væk en eller flere af vores ergonomiske værktøjer til en familie eller en ven.
Du kan indtaste forskellige faktura- og leveringsadresser på købstidspunktet. I disse tilfælde er der kun en leveringsliste knyttet til leveringen, og fakturaen vil blive sendt til dig. Modtageren ser så hvem der er betaleren for gaverne.
ANDRE BETINGELSER OG OPLYSNINGER
1. Produktoplysninger
Scanergo forbeholder sig ret til at udskrive fejl på denne hjemmeside. Vi kan ikke garantere, at alle billeder nøjagtigt afspejler produktets sande udseende.
2. Bestilling
Køberen gør sin ordre via vores e-shop, eller ved at faxe til 08-7702570. Bestilling kan også ske ved brev eller elektronisk mail til info@scanergo.se. Alle opkald til vores ordresystem logges. Det betyder, at afsenderen af en ordre altid kan spores af IP-nummer. Hvis der modtages en falsk ordre, rapporterer vi dette til politiet. Vi forbeholder os også ret til at foretage kreditkontrol inden afsendelse afsendes og kan derfor anmode om forudbetaling, hvis vi ser betalingsanvisninger. Vi kan også anmode om forudbetaling, hvis en tilbagevendende kunde ikke har betalt tidligere fakturaer helt eller til tiden.
3. Levering
Levering sker med posten. Mindre leverancer, der ikke kan sendes som Rek. Mail er færdig med Posten Company Package. Hvis forsendelsen ikke leveres, opkræves køber 150 SEK ekskl. Moms. Hvis en pakke ved ankomsten er beskadiget, skal dette straks meddeles det lokale posthus eller den person, der transporterede varerne. Transporterede forsendelser erstattes af det firma, der transporterede varerne (fx Or Posten), ikke af Scanergo.
4. Priser
SCANERGOs priser på produkterne vises på internettet. SCANERGO forbeholder sig ret til at justere priser og ændre produkter efter behov. Den angivne pris på købstidspunktet er dog gyldig og kan ikke justeres efterfølgende. Moms og fragtomkostninger tilføjes til alle ordrer som vist på bestillingstidspunktet.
5. I tilfælde af manglende betaling eller forsinket betaling
Alle fakturaer betales i restance, dvs. efter levering. Det kræver dog, at du som kunde tager ansvar for at betalingen sker i tide i henhold til betalingsbetingelserne for fakturaen. Hvis du ikke har en faktura, skal du straks kontakte os og oplyse, at du har brug for en ny faktura kopi. I tilfælde af manglende betaling fremsendes fakturaen til Intrum Justitia, som igen opkræver renter og tillægsgebyrer.
6. Garanti
Vores ergonomiske hjælpemidler ændrer normalt deres form efter en brugstid. Dette er normalt og påvirker ikke produktets egenskaber. Stofferne bæres også under normal brug. Derfor kan vi ikke garantere disse ændringer. Hvis puden synker helt inden for en 3 måneders periode, er dette en produktionsfejl, og så kan produktet annonceres og returneres til Scanergo. Varer, der er beskadiget på grund af ukorrekt brug, slitage eller anden ukorrekt håndtering, er ikke omfattet af garantien.
Købere, der ønsker at returnere produktet, skal først kontakte SCANERGO i henhold til nedenstående vejledning.
Retur kan ske inden for 10 dage fra leveringsdatoen, forudsat at produktet returneres til SCANERGO i ubeskadiget og ubrugt stand i ubrudt originalemballage. Ved retur skal en kopi af fakturaen vedhæftes. Ved tilbagebetaling er et fradrag for fragtomkostninger og højst 100 kr. Inkluderet. Moms pr. Vare for at dække SCANERGOs administrationsomkostninger. Herudover skal køberen give og betale omkostningerne ved returfragt på købers risiko. Hvis produktet er ukorrekt, gælder forbrugerens regler. For eksempel skal køberen reklamere for fejlen inden for en rimelig tid, normalt 14 dage.
8. Garanti
For de solgte produkter gælder producentens garantibetingelser. SCANERGO påtager sig intet ansvar for fejl eller mangler ud over de respektive producenters garanti.
9. Liberation Basis
Hvis SCANERGOs opfyldelse af kontrakten forhindres, hæmmes eller væsentligt dyrere at omstændigheder - såsom krig, regeringsindgreb, uro, begrænset energiforsyning, arbejdskraft lidelser, forbud, restriktioner, tab import eller eksport tilstand, ulykke, ugunstige transport eller vejrforhold eller mislykkede leveringer fra leverandører - som SCANERGO ikke med rimelighed kunne forudses på det tidspunkt at gøre kontrakten og konsekvenserne SCANERGO ikke med rimelighed have undgået eller overvundet, det SCANERGO tilsvarende fritaget for sine forpligtelser til at opfylde denne aftale. Hvis en sådan omstændighed er nævnt i ovenstående sætning, skal SCANERGO skriftligt underrette Kunden uden varsel. Ud SCANERGOs ret til at annullere kontrakten på grund af købers manglende acceptere produktet i overensstemmelse med punkt 4, eller at betale for det i henhold til punkt 5 har SCANERGO, hvis opfyldelse af kontrakten i tre måneder gjort umulig på grund af en omstændighed, der er nævnt i det foregående afsnit, ret til den skriftlig meddelelse til køberen annullere aftalen.
Instruktioner for afkast
Har du modtaget et defekt produkt eller en forkert model? Kontakt os straks via telefon:
08-770 25 00 eller fax: 08-770 25 70 eller via e-mail.
Følgende oplysninger skal gives ved alle tilbagevendende kontaktoplysninger:
Købsdato
navn
adresse
Ordrenummer og / eller faktura nummer
Produktnavn og betegnelse
Detaljeret fejlbeskrivelse / problembeskrivelse
Du modtager et svar fra os, hvor vi vil give dig yderligere instruktioner.
Pak altid den manglende vare godt (Du er ansvarlig for at acceptere pakning i tilfælde af transportskader) og sende den til den udpegede adresse. Du skal vedhæfte en patch, hvor du indtaster navn / adresse / ordrenummer og en detaljeret beskrivelse af problemet. Afkast kan ikke krediteres med nogen form for PF / Refund / Betaling.
Har du fulgt disse instruktioner, og vi vil rette problemet meget hurtigt!
Varer, der er beskadiget på grund af ukorrekt brug, ukorrekt montage, slitage eller anden ukorrekt håndtering, er ikke dækket af nogen garanti.