Vilkår og Betingelser

Købsvilkår

Bestillinger – Købsvilkår – og hvordan man returnerer

Det er vores mål, at det altid skal være enkelt at handle hos os, fra bestilling til levering og betaling. Det skal også være enkelt at returnere eller bytte varerne. Vores tanke er, at ingen skal have et ergonomisk hjælpemiddel, som ikke fungerer som det skal.

Vi håber at du finder information på de mest almindelige spørgsmål i nedenstående.

Savner du stadig svar på et spørgsmål kan du altid kontakte os på tlf. 70 26 13 70 eller mail info@scanergo.dk.

 

Hvordan man bestiller

Varer bestilles nemmest i vores web-shop, hvor du oven i købet får 10% rabat på den ordinære pris.

Derudover kan du sende bestilling på mail info@scanergo.dk

Angiv venligst navn, adresse, telefonnummer og hvad du ønsker (helst med artikel nummer).

Slutteligt kan du også ringe på tlf. 70 26 13 70

 

Betaling med faktura

Der sendes en faktura med varerne. Den skal betales inden for 10 dage fra fakturadato til vores konto nr, som står på faktura. Der er ingen ekstra fakturatillæg.

Leveringsvilkår

Der tillægges fragt på bestillingen alt efter pakkens størrelse og vægt. Der sendes med enten Postnord eller Danske Fragtmænd alt efter om det er til en privat –eller erhvervsadresse.

Hvordan sender jeg en bestilling som gave / til anden leveringsadresse?

Du kan ved bestillingen angive forskellig faktura –og leveringsadresser. I dette tilfælde vedlægges en følgeseddel i pakken og faktura bliver sendt til dig.

 

Øvrige vilkår og information

  1. Produktinformation

Scanergo tager forbehold for eventuelle trykfejl på hjemmesiden. Vi kan ikke garantere at alle billeder afspejler produktets virkelige udseende.

  1. Bestilling

Køber bestiller via hjemmeside, fax, mail eller telefon.  Alle bestillinger via hjemmesiden bliver logget. Det vil sige, at en ordre altid vil kunne spores via IP-adressen. Falske bestillniger politianmeldes. Vi forbeholder os retten til at kreditgodkende inden en levering afsendes, og kan kræve forudbetaling, hvis der findes betalingsbemærkninger. Dette kan også kræves, hvis der er ubetalte fakutra.

  1. Levering

Levering sker med Postnord eller Danske Fragtmænd alt efter privat –eller erhvervsadresse. Hvis en pakke ved levering er beskadiget skal dette omgående meldes til pågældende transportør. Varer beskadiget under transport erstattes af transportøren – ikke af Scanergo ApS.

  1. Priser

Priser fremgår af hjemmesiden. Scanergo forbeholder til retten til at justere priser og ændre sortiment efter behov. Prisen der står på bestillingsbekræftelsen er dog den gældende og kan ikke ændres efterfølgende. Moms og fragt pålægges alle bestillinger og fremgår af bekræftelsen.

  1. For sen eller manglende betaling

Alle faktura betales efterfølgende. Det forudsætter dog at du som kunde  selv tager ansvar for betalingen og at den bliver betalt efter fakturas betalingsvilkår. Mangler en faktura ved leveringen bedes du kontakte os omgående for at få en faktura kopi.

  1. Garanti

Vores ergonomiske hjælpemidler ændrer normalt form efter en rum tids anvendelse. Dette er helt normalt og påvirker ikke produktets egenskaber. Overfalden slides også ved normal anvendelse. Af denne årsag kan vi ikke give garantier for disse forandringer. Skulle fyldet dog falde helt sammen inden for en 3 måneders periode er det dog en fabrikationsfejl, og du kan returnere produktet til Scanergo ApS. Varer som er beskadiget af forkert anvendelse, slitage eller anden fejlagtig håndtering omfattes ikke af garantien.

  1. Retur/reklamation

Kunder som ønsker at returnere eller reklamere over et produkt:

Retur med fortrydelsesret skal ske indenfor 5 dage fra leveringsdato under forudsætning af at produktet tilbagesendes til Scanergo ApS uskadt og i ubrugt tilstand. Ved retur skal en kopi af faktura medsendes. Køber står selv for returforsendelse.

Hvis produktet er forkert følges købelovens regler.

 

Instruktioner ved en eventuel retur.

For at vi kan godkende returforsendelsen skal varen være i væsentligt uforandret tilstand.

Pak derfor produktet grundigt, gerne separat hvis det er litteratur. Transportskader på grund af utilstrækkelig emballering debiteres til kunden. Vi vil gerne have årsagen til at produktet sendes retur, og at en fakturakopi vedlægges forsendelsen. Returer kan ej sendes som efterkrav.

Har ud allerede betalt faktura og gerne vil have pengene retur, må du angive kontonr, for at vi kan tilbagebetale beløbet. Angiv desuden betalingsdato samt beløb for at vi nemt kan finde din indbetaling.

Send pakken til følgende adresse:

Scanergo ApS

Baldersbuen 17

2640 Hedehusene